toffling

sen måste jag faktiskt få lätta på hjärtat och klaga lite om hur synd det är om mig som har en man som springer runt på fälten i ystad med krigsmålning.
Det är inte kul!
jag har ont i hjärtat och tycker det är pissjobbigt, att vakna ensam är värst. Att inte någon håller om en innan man somnar är lika jobbigt.

Visserligen fick jag precis reda på en sak som lyste upp hela min tillvaro för tillfället. Fram till v.40 är bobo ledig varje fredag = mer tid till oss! Känslomässig som jag är kunde jag inte låta bli att gråta lite glädjetårar, men det är väl bara kärlek?

Nu är det bara 3 dagar kvar tills han kommer hem också, det kommer bli så underbart!

älskar dig jonathan!

Kommentarer
Postat av: Nic

Vad skönt!

2009-08-23 @ 19:56:13
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0