touch and go

Godmorgon!
Första dagen som gräsänkling på riktigt eftersom mam och papa flytt landet till italien. Det resulterar i att jag är alone utan kärlek och familj. Fint nog gjorde Qim och hennes pojkvän filip mig sällskap till Taken igår. En film som gör mig lika arg och panikslagen varje gång man ser den.

Drömmt jättekonstiga drömmar på sistonde också. Inatt drömmde jag att jag och felicia skulle åka en vattenrutschkana någonstans, jag går upp för trappan som leder till kanan och tar fart för att slänga mig utför. Efter en kurva har jag vänt så jag ligger på mage istället för rygg och vid ett gupp flyger jag rakt upp i luften. Jag faller ner flera 100 meter och landar på en gräsmatta bredvid en gammal kompis. what? Det äckliga är att det känns så verkligt, det känndes rejält i magen när jag flög och vaknade upp helt svettig. Nasty.

Ska in till staden idag och boka tid till tattoo, woho! Har blivit småändringar men nu är den perfekt. Ska leta efter en vit klänning och mängder med underkläder.

Kvällen bjuder på grill, krök och music här med fina vänner. Och såklart saknaden av min älskling. 4 dagar kvar tills han får komma hem! Längtar så jag kan dö nu.

Säger byebye kreta men säger Hej till annat stuff istället, inte illa pinkat!

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0