bakning och lovade julbilder!

Nyss hemk
ommen från Chickan. Hade romantisk middag med levande ljus och allt.
Bakade kärleksmums och är nu extremt mätt. Känns som att jag har gått upp dubbla storleken, buhu.
Snackade och skrattade, såpass att chickan fick kramp i magen, igenom oss hela kvällen. mysigt!

Ja låt bilderna tala för sig själv.







Ja, chickan dansade och var glad. jag dansade lite också faktiskt.
För kärlekens skull gjorde chickan en hörna med hjärtan till mig, nawe. haha.

Sen kom jag då hem och nu kommer sköna julbilder från mitt underbart mysiga hus.

Har hjärtan som hänger från taket.


röda ljus & såklart en bild på mig och bubbe. hähäh.



ljusslingor med stjärnor.




Ljuskulor i fönstert.

Så, julfint och dags för sänggång!
natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för kamera? bra bilder tycker jag :)

2009-12-12 @ 18:25:14
Postat av: Anna

Det är faktiskt en vanlig digetalkamnera från Samsung :)

2009-12-13 @ 17:50:09
Postat av: chick

hahahhaa "digetal" hahahah

2009-12-15 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0