Bowling och tooorsk

Shalom people!
Ännu en sjukt bra dag i mitt underbara liv där allting leker, ahh!
Började tolv, vilket innebar att jag kunde sova till halv elva.
Jobbade till tre och tog lunch, inhandlade min första julklapp till fam, Modica faktiskt. Mamma och pappa får vänta lite till.
Köpte en kycklingsallad som jag bokstavligt talat slängde i mig på fem minuter. Stank vitlök av tzatsikin sen hehehe.
Vid sex stängdes butiken men personal + jag stannade kvar och drack skumpa och taggade till.
Tog en taxi till bowlinghallen och bowlade loss och drack sommerspy. Jag lyckades få ihop 111 p.
Gick till Mrs. Brown och åt torsk och creme brulee, sinnnnes gott!
Åkte buss hem och hittade pappa svingandes i vardagsrummet framför golfspelet på wii:et, fint.

Ligger nu i min säng och är övertrött.
Ska kolla lite tv sen nanna hårt.
Imorgon är det fredag, festfredag.
Det är gott mos!

Kommentarer
Postat av: frida

shalom :D GOTT MOS ja!

2009-12-04 @ 08:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0