happy happy!

Åhh!
Jag är ritkigt glad just nu, vet inte om det är träningen som spelar spratt eller om jag bara har insett hur jäkla bra jag har det. Allt går just nu rakt uppåt och min minideppis är över, helt borta. Trivs som en fisk i vatten på designtorget, julen närmar sig = fuerteventura närmar sig, jubb utlovat med mera.

Got it? Om jag nu haffar jobb där så kan jag flytta i sommar! AHHH en egen lägenhet skulle inte sitta helt fel. Eller egen blir den inte, kommer ju ha mannen där heltid såklart.

Börjar tolv imorgon, ska dock in till stan och köpa första julklapparna och äta lunch med frida.

Ska städa vidare nu så jag och bubbe kan julpynta imorgon.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0