no more praktik

Ne nu är det slut på designtorget för det här åre. Lite sad ändå. Jag köpte med mig tack-för-att-dom-hand-om-mig-så-bra-fika till lunchen. Kan ju säga att jag har bra chanser att få jubb där sen.

Började tolv idag så kunde sova ut och fick sluta en timme tidigare. Åkte hem och käkade med far sen blev det attspöa honom i alla Wii-grenar. Körde till Ica för att köpa en gran men det var stängt i granhyddan ja. Ingen gran idag.

Imorgon ska jag käka frukost med jes sen till skolan fö att ha avslutning sen är det byebye och jullov. Och köpa en gran. Kanske lunch med papi också.

Köpte nya skor idag, visar bild senare. Kameran ligger på laddning så inget kan hindra mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0