pengar rullar in som dom ska. Sen ut igen.

Barnvakt idag 300:-, har nu lyckats klicka hem ett presentkort för 1,15 h:s massage och ansiktsbehandling på tradera värt 350 :- för 76 kr:- Jag är great!

Imorgon är det sista dagen på praktiken för iår. Har jag lite tur ringer dom in under julhelgen, fatta OB:n under julen. Maffiga pengar på kontot då! Behövs innan resan känner jag.

Det snöar och marken är vit utanför, vackert.

Ja det är på topp och jag ska försökalägga mig tidigt idag, vilket innebär innan halv ett.

Pratat med baby och planerat halva lovet nu. Mys.

natt.


Kommentarer
Postat av: Farfars bajs

Jag kan visa en värld

Vacker, bländande, härlig

Säg om du ska va ärlig

Har du drömt om den ibland!?!?!?!?



Jag kan lära dig se

Bortom magiska under

Oförglömliga stunder

Om du flyger bort med mig!!!!!



En helt ny värld

Ifrån ett annat perspektiv

Ingen bestämmer här, var och när

Blir glömt högt ovan molnen

2009-12-17 @ 12:39:10
Postat av: paaanna

va :(?

2009-12-17 @ 21:31:39
URL: http://malmhagen.blogg.se/
Postat av: frida

vadå va :( Snacka om dissad :( Jaja... flyger väl bort själv på mig magiska matta då!!!!!1

2009-12-17 @ 21:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0