sooorry, my bad

Uppdatering har kanske inte varit den bästa på sistonde. Bloggen har liksom kommit i andra hand, hela tiden.

Helgen blev mys och börjades med 19-årsfirande för Sumit med sjukt god mat, malibu, dans med mera. Jag och baby följde inte med ut utan vi åkte hem ochägnade oss åt varandra. Lördagen blev en bak-dag hos Bubbe med familjen. Pepparkakshus, lussebullar och pepparkakor. Pepparkakshuset gick dock sönder när vi körde hem, blä.
Kvällen bjöd på barnpassning för min kusin på 1 år. Söndagen bjöd på ett-årskalas för Kusinen vi passade som fyllde ett dagen efter vi passade honom, get it? Kvällen blev det bara massa mys.

Igår kom bobo hem också, kan vara därför bloggen hamnar i bakhåll.

Rensade den "allmäna" datorn idag. DAMN, så mycket bilder, musik och Skit man hittar. Har tusen nya bilder jag måste rensa igenom en gång till och massa musik sen 5 år tillbaka.

Imorgon blir det barnpassning, again. Nytt barn imorgon dock. Sweet med money.

Ska föna håret, kolla klart på scrubs och buda klart några tradera auktioner innan jag ska sova, HELL YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0