städat

Har nu städat klart för ikväll. Imorgon kör jag slutspurt och dammsugning.
Några upptäckter gjorde t.ex. hur jäkla mycket skit jag samlar på mig. Jag är en riktigt hamstrare, saker som kan vara bra att ha hamnar alltid längst bak i lådor sen används det aldrig ändå. Har rensat ut allt sånt kan-bara-bra-att-ha nu.
Hittade en liten papperspåse med massa klädtags. Räknade ihop och kom upp i 17.589! SHETAS!
Hälften av kläderna vet jag inte ens vad det är och andra halvan är gone, allt utom en jacka.
En liten snorunge var man tydligen trotts allt när man var liten. Mamma jag lovar och svär att jag ska betala tillbaka en vacker dag. Alla mina gamla skivor som jag letat efter hittade jag bakom bokhyllan, en kartong med doftljus, mögel..nasty, 45 euro & julgranskulor fann jag också.

Jag är inte ett dugg trött vilket är dåligt.
Jag borde sova nu.
Jag ska försöka.

Godnatt folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0