boys boys boys, fuck them all

Den där ångestkänslan jag hade för någon vecka sen har satt sig i magen igen. På något sätt känns det om jag har gråten i halsen och jag har verkligen ingen aning om varför. Ja ska få komma till sol och bad om mindre än en vecka, två av mina fina vänner ska antaligen med till rhodos, ändå så finns känslan, skumt.

Blev sushi idag igen istället för lax. 31 bitar inom en vecka, inte nådigt.
Qim är spårlöst försvunnen, kanske det som ger mig lite ångest? Hon är gone totalt. Får inte tag på henne via sms, telefonsamtal, och ingen svarar hemma heller.

Kommentarer
Postat av: Nic

Nomnom, sushi.

2009-02-10 @ 15:48:18
URL: http://iheardapuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0