dramaqueen

ja dagens dramaqueen är chickan, utan tvekan haha hon har ställt upp och ner på halva mitt liv. Visserligen spelar det ingen större roll men drama var det allt under tiden det uppstog misstolkningar. Mr.x från helgen är och drama, allt är drama nu.

Riktigt seg skoldag med håltimme och sen Lena, som inte kan någonting. Jag blev klar en timme tidigare och fick då gå. Åkte till stan med chickan och slöade runt. Fick tillbaka min fina klänning fran sara. Och kom hem med ännu en. Ett svart fodral. Har insett att jag inte hade någon snygg festklänning som man kan ha året runt. Visar bild ikväll.

Bara att vänta på top model nu sen kommer hoffnellsi förbi en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0