drop it down

Måndag, 4 dagar kvar, come on!

En måndag som alla andra, dryg som satan. Fick iallafall MVG på mitt idrottsprov 54 av 56 gott snack. Tror jag har ett MVG säkrat där nu.

Försov mig lite imorse, typ en timme. saken blev inte bättre av att dom rivit upp halva kalkbrottsgatan vilket gjorde att jag missade bussen som kunde gjort så jag hade kommit lite mer i tid. Men nä fick gå till sibbarpsvägen och snällt vänta där. Inte för att jag missade någonting på lektionen iheller.

Åkte hem och har nu dammsugit huset och sopat upp alla spillror från väggen som är raserad. Fortfarande massa vita streck på hela golvet/marken utanför. Vill bli klar så snabbt som möjligt nu.
En elektriker måste först fixa elen som hänger ner från taket,
måste måla om,
köpa mattor och någon sorts rullgardin eller träpersienner som täcker alla ljuskällor,
ta in min babysäng,
möblera om sen råstäda.
Men de kan väl inte ta så lång tid?

Snart kommer mami hem då blir de lax sen avslutar vi denna måndagen med en kvällsfika med Qim!

 
Har insett att jag fått långt fint hår nu. När jag var mindre fick jag aldrig ha långt hår för mamma, jag kunde verkligen inte skönta det. Och det kan jag knappt nu heller. Dags för inpackningar och trams!

Kommentarer
Postat av: Nic

Åh! Jag älskar att möblera om och fixa på rummet. Jag kan hjälpa dig, haha.

2009-02-10 @ 12:05:49
URL: http://iheardapuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0