happy even after

Jag lever lyckligt för stunden. Ingen speciell anledning som ja kan komma på sådär. Men allt känns galant nu. 
Allt känns bra utom min nagel som jag klmmde hos Qim i fredes. Höll fingrarna i dörrkarmen och bom! så slängdes dörren igen och kvar var mina fingrar ackack. Nu är en nagel blå. 

Det blev mer dans igår, två timmar. Först pussycat dolls utan redskap sen night club vilket var r'n'b och street. Jag och chickan åkte hem till hennes mami för att käka fiskpinnar och mysa med hennes hund. Gick till hemmakväll och köpte en påse lösgodis, ja jag vet att jag inte skulle äta godis efter lovet men var så jäkla sugen. Gick hem till lägenheten och glodde igenom seinfeldt och CSI. skönhetssömnen pågick länge och jag fick sovmorgon tackar! En lektion i skolan på 50 minuter sen träffade jag Qim i stan. Råshopping för hennes del, vilket var dagens mål då. En snabb middag på Donken innan ledarkursen. Fick träffa killgruppen idag, trevligt.

nu har jag precis duschat och ska sova vilken minut som helst.
nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0