ja det är inte varje morgon man blir hemkörd i en maserati



Mäktigt faktiskt. Tyvärr låg det en polisbil framför oss hela vägen hem men kanske var lika bra det.

tar gårdagen från början. Körde hem från blektinge, fast det blev dimmigt och regnigt vid tollarp så då fick pappsen ta över. Åkte direkt till nama för en 13-bitars sushi sen hem. Duschade och gjorde mig iordning sen tog bussen till tina. Förkrökade till tolv då taxin kom. Vi delade på oss i stan så jag och carro gick mot chili. Det blev en snabbis på fem minuter för att sen gå vidare till koi med linus & co. Skumpa och dans för att sen somna fint. Vaknade upp hos Mr.X vid tio, vid ett kom hans chef och körde mig hem i den svarta skönheten. Sov i tre timmar för att sen åka till farmor på söndagsmiddag.

Är äckligt trött nu och min mage är fortfarande utocjinvänd känns det som.

Nu är det bara fem dagar kvar till hilton long beach resort. Ska bli så jäkla skönt att bara komma iväg. Funderar på att lämna mobilen hemma också. Skönt med en veckas isolering faktiskt.

Nu filmen, the promotion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0