jag tänker

Att en fondvägg skulle sitta fint, nu när ja ändå ska flytta runt och ha in massa nytt. Why not? Antingen en mörk orange typ terrakotta eller en tapet med nått fint motiv. Jag tänker dark brown och gold. Mörk brun på svenska låter så trisst, lite fräsigare på engelska. Vill hooka lite nya inredningsgrejer typ ljus, nån tavla, pläd, lite växter som klarar sig utan vatten.
Kommer få stå för kalaset själv och så som det ser ut nu så prioitera vissa andra saker. Men vit färg måste fixas i helgen och förhoppningsvis kommer elsnubben i veckan och fixar alla sladdar. En taklampa skulle behövas också. 

Trots allt har jag typ 2 år kvar att bo där och då kan det ju vara trivsamt right? 

Katti lämnade för en stund sen. Hade laddat ner bed time stories med adam sandel och den funkade på katti som deckade.

Såg nyss att vi slutar tolv imorgon istället för tre, taackar! Blir en kaffe med Qim innan jag åker hem och träffar papi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0