ronnebybrunn

Skönt att se att ni inte ger upp läsande trots bloggtorkan!

Sitter på pappas kontor nu efter att ha vikt 200 servetter till middagen ikväll.
Första gången jag är här sen han började och damn vad jag blev imponerad. Det är gigantiskt, och riktgt snygg inredning. Ska se om ja kan ta lite bilder innan vi åker. Just nu är det 500 personer på lunch så inte jättepoppis att springa runt och fota nu kanske.

Åkte hit direkt efter skolan igår efter utställningen, som jag faktiskt har bilder på! Kom fram vid halv sex så mama och jag la oss i relaxen direkt. Bubbelpooler och ångbastu, taackar! Gick upp på rummet och fixade till oss inför middagen.  Jag har snöat in helt på allt från havet så en grillad lax blev det till mig. 

Vaknade nio imorse och möttes av en underbar frukost. Jag är ingeen frukostmänniska men hotellfrukost är så jäkla gott. Äggröra, prinskorv, frukstsallad, bacon med mera. Skulle ta en behandling efteter frukost men alla var bokade så fick prova på vibrasuan, märklig upplevelse. Tänk er ett solarium men huvudet ligger utanför. Det blir 80 grader och det vibrerar som bara den. Tyvärr gav det ingen effekt på mig, alltför varmt för min del så gav upp efter en kvart.

Ska börja resan hemmåt snart och gissa vem som ska köra hem, jag såklar! motorväg första gången, piiirrigt!

Ronneby Brunn Hotell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0