såja

Märkte ni också att det aldrig kom ett inlägg igårkväll efter duschen?
Ja kan bero på att jag fastnade framför boken jag pluggade i och för att jag somnade stenhårt.

men nu sitter jag här. vet inte om ni vill veta så mycket om helgen, den var inte särslikt händelserik på dagarna. Vi befann oss vid husie IF. Sju tjejer och två ledare som diskuterade problem, gjorde övningar, gjorde mat, åt mat, spelade pingis, sjöng singstar med mera. Men att gå upp 07.00 och 08.00 var kämpigt.

i fredes blev det 20-årsfest med annika och tina i djupadal. Begav mig hemåt vid halv ett med tanke på lördagens uppgång. Lördagen blev lite hipp som happ. Åkte hem till josefina och drack några cider innan vi tog bussen till Chili. Alla kom tyvärr inte in men vi som kom in drog oss mot baren och ännu en cider åkte ner för strupen. Dansade och hade det fint. Barcelona blev en diss så jag mötte upp annika och åke hem med buss 4.

Söndagen blev det ju ledarkurs sen bio. Benjamin Buttons oroliga liv. Riktigt sick med otroligt bra film. Innan bion blev det en ceasarsallad på det glammiga BK!

Idag var det skola, idrott och hälsa prov som jag hoppas att jag får MVG på. Dom rignde från jobbet tidigare så jag åkte dit direkt efter att jag blev klar med provet. Fick lära mig kassan idag, lite roligare än att packa in paket faktiskt.

hemma vid halv 8 och nu sitter jag här.
Ska uppdatera mig på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0