skidstjärna

Ja det kan vi nästan kalla mig nu. 4:e gången jag stog på skidor idag och det gick ju bra tillslut. men gissa vem som glömde kameran, jag! Men det finns massa fula bilder på mig som ja ska lägga in såfort jag får dem :)

Gick upp fem imorse och vaknade i josefinas säng eftersom jag sov där inatt. Det sjuka var att jag verkligen var pigg när jag vaknade, så gick upp och väckte fian och chickan. Fians snälle pappa körde oss till skolan tio 1 sex sen blev det tre timmars bussresa ill isaberg. Tänk vallåsen fast tre gånger större. 7 backar varav två svarta där jag åkte som vildast. akn erkänna att ajg hade lite problem med balansen i början med det rätade ut sig efter en pluntasup av robin haha.

Åkte i 5 timmar och det räckte väldigt bra. känner att jag kommer ha smärre träningsverk i armar och ben plus en fin blå rumpa imorgon.

Ja jag måste sova nu. Ledsen att det blivit hippsom happ med bloggen på sist

märkte att detta inte hadeuppdaterats! Så nu kommer det en halv dag försent. men ändå haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0