egypten



Vi hittade bannemig en resa till slut. Det blir Egypten, Hurghada, Hilton, All inclusive = vi kommer inte röra oss en meter utanför hotellet haha. Ville egentligen inte till egytpen men de var det enda som fanns kvar och det är varmt där så det blidde så nu.

Mjäh ännu en dålig bloggdag. Skola 09.40-12. Träffade Qim en timme på barista sen kom katti in och avlöste Qim för en stadenvandrning. jag kom hem med tre nya kuddar, vantar, underklder och en kavaj. Visar mer sen. När jag kom hem från stan står en byggbil utanför. Jag gick in och insåg att väggen var riven, halleluja! Så nu ska bara elektikern komma, sen ska jag måla lite, sen ska sängen in sen är det fantamig klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0