vi ska vinna vi ska ta dom

Ja ikväll gäller mifmatchen. Har aldrig sett mig själv som hockeynörd, men efter mer än ett års förhållande med en hockeynörd blir man påverkad vilket resulterar i att jag är hyfsat intresserad. Antagligen blir det bord för två på restaurangen i b.flo där mami får göra sällskap. Lite thai-mat och nån cider sen får vi se vad kvällen bjuder på. vet iaf att jag itne ska gå stenhårt ut eftersom klockan ringer halv nio imorgon. Ska stå på loppis och sälja allt som fanns i sommarstugan och en hel del barndomssaker från min sida. Om jag itne står med och säljer trams får jag inga pengar och vad gör man inte för pengar?

Btw skorna är i storlek 36! Sjukt att jag fick gå ner tre storlekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0