118100

"118100 tror att Anna Malmhagen är en social och impulsiv tjej som tycker om att ha kul. Vi tror att hon gillar att spela golf och läsa romaner, gärna samtidigt."

Dagens mest menigslösa men skrattretande.
Skicka vilken fråga som helst till 118100, så vad gjorde jag? jo skickade Vem är anna malmhagen?
Svart blev ju hipp som happ, det började bra men att spela golf och läsa romaren samtidigt? Förklara det tack haha.

Tror min magsäck har förstorats väldigt mycket. Har tryckt i mig både det ena och det andra idag och det är inte förens nu  som jag är mätt efter x antal pannbiffar, fläskfilé med pasta, popcorn, piggelin och 5 gifflar. Hmm killer-bodyn?
Ja imorron kommer mamma hem så då blir det raka vägen till le gym!

Veckans planer ser ut som följande för er som är väldigt intresserade
- Imorgon skola sen träna
- Onsdag träffa katti och börja på ledarkursen
- Torsdag sista regelbundna ansikstbehandlingen sen får de bli när det behövs
- Fredag tandregleraren sen 20-årsfest!

It's the real deal!

Korkat nog så somnade jag vid sju och vaknade inte förens halv nio nu ikväll vilket kommer innebära några få sömntimar inatt, scheisse!
Men ska iallafall läsa igenom engelskan några gånger till lottas och min arbetsintervju.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0