3:e året irad

Slog mig nyss att detta blir den 3:e sommaren jag spenderar i Grekland. För 4 år sedan hade jag aldrig varit där men förälskade mig totalt från första gången. Besökt tre olika delar, olika öar men samma härliga miljö och liv. Rhodos kanske var en aning vildare.







Detta var min första vistele där, på den lilla ön Thassos. Firade mammas födelsedag och min dåvarnade boyfriend fick följa med som lite 18-årspresent typ. En riktigt härlig resa, spenderades mest vid poolen dock haha.
4-11 Juli 2007

Nästa resa till greeeece blev 08 med mam och pap.





Här var vi på Kreta i en vecka, datumen 4-11 juli 2008.

Nästa blev RHODOS!








ja rhodos, tillbaka om ett halvår baby!
11-18 augusti 2008

Den 26 Juli - 9 augusti kör vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0