a sweet escape

den 4 januari, fyra dagar inpå det nya året och jag är frisk. Nästan iallafall men lite halsont kan man ju inte dö av. Det blev ingen stadendag idag med mamma, jag hann inte ens nämna lunchen förens hon sa nej. Så de blir imorgon istället sa hon, bingo! jag slipper bjuda på lunch. Jeansjakt = spana in snygga butiksbiträde. Plus måste be om hjälp denna gången, har insett att mammas ord med att "dom sitter alldeles för tajt" är fel eftersom dom alltid töjer sig. Ta alltid en mindre storlek!

Har knåpat lite på min resume alá mig, de e mycket som ska med så kommer nog ta någon dag till eftersom jag faktiskt har mycket bättre saker för mig än att sitta vid datorn hela dagen nu när jag är frisk.

en äcklig sak. Idag var första gången jag duschade sen nyår, phoo!

och MIF kan inte åka skridskor, och inte spela hockey. fast den nya arenan va fin.
tack och hej


goodlooking jacket ma'am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0