adrenalin

Ja ännu en dag då bloggen ligger lågt. Men jag har inte haft ork att sätta mig vid datorn tyvärr. Men nu är jag här, hurra!

Så vad hände igår dådå?
Jo jag mötte upp annika och emma på bussen till centralen, åkte vidare till abbe som bodde i en riktigt grann lägenhet med havsutsikt på bo01. Några cider senare var man i toppform och regerade vid biljardbordet, I wish. Haha några bra stötar fick jag till men jag vann aldrig. Vid halv ett skulle boysen ut så vi drog vidare till rosenvång där det hetsades 18-årsfest hos Wille. Många medianer och cidern fortsatte att flöda i min strupe. Tog bussen hem vid två.
Hittade inte nycklarna så fick ringa pappa så han fick komma ner och öppna. Mindre poppis kanske. Men efter en kvart talktalk så gick jag ner till mig.

Vaknade ett idag, riktigt skönt att få sova ut ordentligt. Gick upp och käkade två korvar sen var det dags att möta 90-vägen. jag klarade det galant idag faktiskt. Fick dock fingret av en tant på hemvägen, men hon var ändå skitful.
Låg och kollade på trollkarens hemligheter sen slutet på jakten på lycka och nu sitter jag här.
Funderar på om jag orkar duscha vilket jag borde göra nu isåfall.

ja en dusch!

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0