alla vackra ting

Inser att denna efterlängtade resume av mitt år kommer ta en dag till. Eftersom mitt minne är kort och jag inte använt min kamera sådär jätteflitigt så ska jag knåpa lite till imorgon tänkte jag.

Febern har lagt sig typ helt nu, men hostan ger sig inte. Ska trots allt de bekämpa det med en dag i stan tänkte jag, kanske ska lura med mor min. Kan muta med att bjuda på lunch. Har en del saker jag borde inverstera.

- ljusa stentvättade jeans och ett par mörkblå vanliga jeans.
- några t-shirts med tryck
- fakepälsväst
- armband
- flätat skärp
- underkläder


mamma kom precis hem och sa att om jag är helt frisk så blir de stan annars blir de sängen en dag till. God help me.


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån anna :)

2009-01-04 @ 22:30:13
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Nic

krya på dig bryden! :)

2009-01-04 @ 23:26:24
URL: http://iheardapuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0