barcelona och hockey

Först och främst, grattis Carro till 18-årsdagen! (någon minut försent, men jag firade dig igår. Huvudsaken ju hihi) Välkommen till friheten.
Det blev fördrink, middag och cider hos miss Caroline. Även en frågesport om carro, jag borde nog läsa på lite om man säger så. Annika kom absolut sist och Sara vann haha annika borde också läsa på lite.
Det blev utgång efter 12-slaget, först ICE men det var fullt så det blev barcelona. Vi höjde nivån och firade carro på ett värdigt sätt. Vid halv tre blev det nattmat på donken för min och annikas del, 3 cheeees innan vi blev hemkörda.

Vaknade vid elva men ingen avv oss hade ork att gå upp så det blev skitsnack fram till halv tre. Fredrik ringde och frågade om jag ville vara hans date till hockeyn. En timme senare var jag påväg till arenan. En nagelbitare till match, typ. MIF borde få åka på träningsläger i sisådär 8 månader faktiskt. 4-3 till björklöven och deras klack på 3 personer blev överlyckliga. Vi tog bussen hem och jag möttes av en kattiwoo hemma hos mig. Köttbullar och makaroner sen tvtittande. Härlig söndagskväll mabye?

Nu ska ja göra mig iordning för natten sen lägga in några sjuka bilder från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0