ben&jerry's

osis att jag verkligen är cp-trött nu, huvudvärken är gone men jag är trött som ett as. ingen utgång alls ikväll för min del. Top model började för 6 minuter sedan så ska öka takten lite.

en chilledag i skolan idag, tackar. Efter skolan åkte jag till stan för att vänta på Felicia. Såklart glömde jag skriva ut schemat till jobbet så gick runt och glodde i affärer. Hittade en kofta och en "klänning" som fick följa med hem, pics later. jag som skulle spara på pengarna..

Mötte felicia kvart över tre, köpte en halvliten B&J strawberry cheescake och gick hem till henne. drack te, åt glass och snackade massa trams. Riktigt mysigt, mycket bättre än att sitta på ett stökigt fik.

ja nu ropar mammI!

Kommentarer
Postat av: Nic

orka, jag missade top model :( vilka två åkte ut denna veckan?

2009-01-22 @ 22:23:16
URL: http://iheardapuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0