Början av året, 08



Thailand i två veckor spenderades på äventyr, sol och bad.
En resa som jag saknar otroligt mycket.

En annan sak jag saknar är naglarna. Höll på i säkert 5 månader med att fylla på och inte en enda gång tappade jag en nagel, great! nu har mina egna precis fått tillbaka styrkan så ska inte börja med det igen på ett tag.


va litta rund om kinderna haha.

Hände inte så mycket mer, började en ny termin i skolan, var brun och träffade martin en del.

Februari


var sjuk väldigt mycket, så många liter te blev de.


En festkväll med gamla gänget blev det, härlig kväll!

fick brillzen

Jag hade fiest inne hos mig haha. Det luktade öl i flera dagar kommer jag ihåg.

jag fick min efterlängtade skinnjacka!

februarilovet innehöll danmarksresa med familjen, fester, och ännu mer martin.

Mars


jag och martin blev ett par efter fem månaders fram och tillbakavelande

Min älskade vän katti ställde till med fest

morfar dog, vila i frid.

Jag införskaffade mig det ökända shootspelet som spelades flitigt av mig och katti på våra tvåmannafester haha.

Hamnade i mittuppslaget på kvällsposten för glasstest. Lovar att ja åt 9 glassar den dagen :(.

jag och katti var på kent på baltiskan. Så sjukt bra konsert!

sökte jobb på New Yorker, fick det inte dock.

insåg att det var dags att lämna några kilon.

jag började träna en hel del på friskis, festade, hade påsklov och levde livet.

April

var dum nog att intala mig själv att börja skejta, de gick verkligen inte framåt.

Begravning för morfar i Linköping

festade hos sandra med schooopppen!

skapade en extrem sidlugg och bodde i min svarta halsduk.

luggen och jag innan jespers 18-årsfest

satte in p-stav, plåstret syns faktiskt lite här.

Fortsatte livet med martin och friskis. Började tappa några kilo och blev träningsnarkoman. 


Nu orkar jag inte mer, har inte tid heller för jag måste verkligen försöka sova. Skolan börjar imorgon klockan 08.20. inser inte hur det kommer funka, jag har ju sovit till ett halv två varje dag på lovet och imorgon ska ja upp 06.30 god lök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0