då kör vi resterande sommarsammanfattning! Börjar med Juli!



Vi börjar månaden med en riktigt härlig sommarkväll utklädda till indianer vs. cowboys.
Dessa två galna mexikanare, jag och en cowboy begav oss ut på äventyr fem på morgonen. det skulle bli nattbad men vi slutade i en grannes pool.

Jag sara vicy och tora tog en danmarksresa och besökte älskade tivoli.





En vecka på kreta med la familia, helt jävla underbart! Sol, bad, strandpromenader, tzatsiki, happy hour, brunbrända ben och kristallklart vatten. Den resan var väl behövd och mycket uppskattad!



Direkt när jag kom hem var det dags att packa om väskorna och dra till falsterbo med crewet!
Förffestade hos sara och jag ÄLSKAR bilden på henne!
Kvällen var galen och jag hade både skoskav (av stövlarna) och myggbett. Men damn va kul vi hade.

Fyndade en hel del på rean faktiskt. Sommarrean är så mycketroligare än vinterrean.



Det hetsades en fest hos mig med massa freaks, kvällen var lång och jag lovar att jag hade öl och body lotion över hela mig när jag gick och la mig.. Men jag hade kul och Dj Gille stog på plats hela kvällen, tack!


sommaren höll sig med fint väder så många dagar spenderades på bo01 och några på sibbarp. Åhh jag vill verkligen bli brunis igen!

En av många nattbad hos sara, vem saknar inte dom egentligen?

Twister och öl hos vicy avslutar juli månad.

En månad som var fylld med fester, nattliga äventyr, resa och resesnack,
Helt klart den fartfylldaste månaden och vi gillar sånt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0