december

jag är lat och tråkig nog att skippa december i min årssumering.

Kan istället ta och berätta lite.

Min mobil blev stulen buhu, fick ta min gamla kära nokia.
Fortsatte med mitt övningkörande med pappa, provade på stadtskörning.
Letade desperat efter pälsjacakn på H&M, som halva sveriges befolkning också gjorde.
Tog tag i tränandet och nyttigheterna, och måste tillbaka!
Började jobba på riktigt.
Hade Wilma mycket, dom har inte ringt tillbaka sen jag tappade deras nyckel i dk.
Filmsöndag med Jesper.
Handlade julklappar.
Hade namnsdag.
solade en massa solarium, men blev inte så värst brun.
Firade såklart jul.
Festade en del.
Firade ett kaosartat nyår.
Köpte carrieskorna!


ja kolla i arkivet december istället :)

Förövrigt sitter jag och har en djup konversation med jonte nu.
Fika med honom imorron 15.00!

en sak till, imorron är det sex dag i skolan imorron, hela dagen fixas av rfsu. Dirty talk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0