do you have time to listen to me whine?

Min andredräkt luktar en blanding mellan skit och gammal fylla. Om man känner efter så smakar de verkligen illa, men jag mår faktiskt bra. Lärt mig mina gränser för en gångsskull typ.

Det blev aldrig någon utgång efter restaurangen, istället satt vi hos carro och blandade grogg efter grogg. Latte & co kom över och gjorde oss sällskap nån timme sen skulle vi tydligen vidare på Jocke och max inflyttningsfest. Tog taxi till värnhem och betalade 32 kronor, good one! Möttes av en enormt full jocke och kan ju inte påstå att någon i lägenheten var nykter. Det  var ingen höjdare faktiskt så jag och min kära vän tina åkte hem var för sig.

Mitt ex ringde igår, sa en del saker som jag ska fråga om senare idag när han är nykter. Vet inte om jag ska skratta eller gråta i detta läget faktiskt.

Måste borsta tänderna och klä på mig, det är skrillor på stortorget som gäller idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0