du kan inte ljuga för mig

Nyårslöftet my ass. Min kamera har legat i en låda hela helgen. Tänk om hade haft en systemkamera då hade de blivit så mycket bättre. Men visserligen har jag inte haft några bra kameratillfälle denna helgen. Gårdagen blev rätt dryg och hade nog slutat mycket senare och roligare om vi stannat kvar här. Tacosen blev fin och danserna var rikigt glammiga haha. Vid nio blev vi hämtade och körda till oxie, har aldrig varit där innan och ja kommer nog inte åka dit på länge heller. Det var rätt segt och när vi kom dit satt folk och drack kafft, vilken partydödarre. Åkte hem vid tolv och efter ett avsnitt two and a half men så intog jag sängen snabbt.

idag har det blivit övningskörning på smågator. Mycket roligare att köra på stora gator faktiskt. Inga sura tanter idag heller, trevligt. Hämtade mamma och nike på luftkastellet och mammi blev kanske lite impad eftersom hon nyss kom ner med värsta skålen glass, taackar! Sitter och pluggar Idrott och hälsa nu, helt okej faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0