1 januari

Ja, jag ligger i mjukisdress och orkar inte röra en fena. Nytt åt innebar festande som innebar förväntansfulla förväntningar som krossades efter 12-slaget. En person kan alltid lyckas sabotera en lyckad kväll, en person jag aldrig kommer komma över någonsin, tyvärr. För mitt eget bästa borde jag sudda ut honom totalt. Men de går fan inte, ännu mindre när man är på samma nyårsfest och nyårskyssen blir med honom, åhhhhh. Förutom det var kvällen kul, kanske för att alkoholen flödade, mina bästa vänner var med mig eller för att jag insåg att ett nytt år av möjligheter framträdde, who knows?

Nästa nyår spenderar jag i karibien med mamma och pappa istället, tänker iallafall inte förbereda mig en månad, spendera pengar på kläder, sprit och skor bara för att få det förstört faktiskt. Förövrigt blev min sprit stulen på 12-slaget, lite surt. Hoppas den idioten ligger och kalvar som en gris just nu och kvävs i sina egna spyor. Men ska sluta klaga för att kvällen bjöd på måånga skratt, annika som ramlade i trappan, singstarkonkuransen, danserna, ja de mesta innan 12-slaget :)










MÅ 09 BLI UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0