here we go

har hållt på i över en timme nu. Många bilder så vi börjar med juni! resten kommer imorron efter jag nu är klar, med sommaren.. Damn detta tar mer tid än jag trott.


jag köpte Zara-skorna alla pratade om, har inte ångrat en enda krona!


studenterna varvade varandra.
här har vi max student.

hampes student

jag och manda innan mediegymnasiets utspark!

gurrisen student!

jensieboys student!

Det blev VM och jag hejade på Sverige helhjärtat!

åkte till folkets park och kollade mer fotboll med töserna.

många kvällar spenderades hos sara med bad och sprit.

även midsommar spenderades hos saris!

eftersom det var blått plasttak blev alla bilder blåa :(
men här har vi iallafall dom två monsterkrängarna!

först kännde jag inte igen oss haha.
En måndaskväll hos carro, helt impulsivt.
We like it!

Detta var Juni i korta drag. Skolavslutningen, massor med studenter, bakfulla skoldagar med picknick på musikkullarna.
Sommarlovet började och jag trivdes som fisken i vattnet!

Imorron tar vi juli och augusti!

Kommentarer
Postat av: Nic

YES, min tröja är med på en bild, haha!

2009-01-16 @ 19:57:59
URL: http://iheardapuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0