Hundresa och gym



Snart dags att säga God natt,måste ju börja med mina tidigare sömnvanor någongång så varför inte idag? Visserligen måste jag duscha innan jag somnar och då måste jag föna håret innan, om ja kommer i säng innan 00.00 så är jag nöjd. Var på gymmet första gången idag detta året och nu kommer kicken som gör att man vill fortsätta. Även ett nytt span där?

Efter skolan gick jag till Felicia som hade passat nike under dagen för att hämta henne. Jag såg bussresan framför mig och var livrädd, kanske inte livrädd men nike sitter alltid och snyr och skäller hela vägen så var inte drekt glad över tanken att åka buss med hunden. Men idag var hon tyst, låg ner hela vägen och sa inte ett ljud när tre fula springelspaniels kom på. Great!

gonna hit the shower

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0