I'm in love

Jag säger nog som alla andra som har sett Twilight. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH vad snygg han var, sådär riktigt töntsnygg på nått sätt. Första scenen gjorde mig djupt besviken men ju längre man kom in i filmen desto bättre blev det (läs:han). Själva filmen var ritkigt bra, sjukt coola miljöer och bra skådespelare. Trodde de skulle bli lite fjantigt men ahnej den var grymt bra. Om det kommer en tvåa, vilket det måååste göra så ska vi gå och se den direkt!

Ännu en sen kväll, men inget powernap idag så de ska nog inte vara några problem att sova.
Imorron kommer papischoulo hem. Jag gjorde mitt "måste" och bokade bord på Mrs saigon. En ny restaurang med Vietnamesisk (stavas de så?) mat, enliget menyn så verkar de himmelskt.

Ska tvätta bort mascaran sen sova för att sedan vakna fräsh och snygg klockan 06.45. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0