immunförsvar?

Jag tror att mitt immunförsvar har dött. Idag ligger jag hemma med halsont, great. Vaknade vid 8 som vanligt och drack en kopp te. Smärtan i halsen vägrade gå över och bara tanken av att ha ont i halsen plus att ha Lena i tre och en halv timme gav mig rysningar. Gick tillbaka till sängen och la mig en timme för att sen ringa mamma och snyfta lite. Skulle sjukanmäla mig men såklart somnade jag om, vaknade igen 11.53 och dom stänger sjukanmälan 12.00. Hittade inte pappret med telefonnummret så satte på datorn. Hittade nummret och slog in mitt personnummer, men såklart blev det fel och när jag ringde tillbaka så var klockan över tolv. Får prata med Lena imorgon dådå.

Klockan halv tre ska jag på min sista ansiktsbehandling! Klämma lite finnar så fan är fin inför helgen. Har gått 6 gånger sen september vilket är drygt en gång i månaden. Visst har min hy blivivt bättre och alla miniknottror är borta och dom "stora" försvinner med tiden. Måste köpa nya produkter också men de får ja nog fixa i helgen.

Ska försöka få i mig något att äta innan jag sätter mig på bussen påväg till hudinstitutet faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0