in love

Man dregglar faktiskt lite när man ser robert pattinson. I filmen är han så grymt snygg men bilderna på google gör inte hans rättvisa tyvärr. Laddade ner Twilight och glodde igenom de bästa delarna. Såklart fick jag tag på en kass veriation men jag hade ju ingen ork att ladda ner en ny, han va ju lika snygg ändå?


lite hunkig e han faktiskt på denna bilden!


Veckan som kommer är redan smått planerad, ska träffa dag imorgon, boka rhodosbiljetterna, plugga till idrottsprovet, plugga till bildprovet, ha studiedag på onsdag, ta reda på lite om prag. Sen tillkommer det tusen saker extra.
En sak jag borde göra är att städa. ser faktiskt förjävligt ut. Får hoppas städmooodet kommer i veckan dådå :)

Nu ska jag försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Nic

Studiedagen är på torsdag! Bara så att du vet.

2009-01-19 @ 20:16:44
URL: http://iheardapuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0