IS!

Åhh mina tår är som isbitar och vi ska inte ens tala om min bak, rumpa, röv, ass. Kallt som fasen men himla kul faktiskt. Skridskor är underskattat! Jag ramlade inte en enda gång, hurra! Vi hade planerat att åka på stortoeget men det var bara massa kids som ramlade där så vi åkte till dammars på ribban. Vem åker runt där?  Jo mitt ex, inte samma som skickade sms inatt då. Ni vet nyårssabotören,ja han. Haha Ex-weekend. han ska tydligen börja spela hockey nu efter en skada, kul för honom :).

Av 10 tjejer blev vi 3 som tappert åkte runt på isen. Guess what? Vi ska ut nästa helg också fast tidigare så det är sunshine.

Lund bojkottas idag tyvärr, är stelfrusen och har verkligen ingen ork att åka massa bussar och tåg. En krökkväll med annika låter lite lättare på något sätt. Mina el parentos ska iväg så vi ska iallafall sitta här i början sen får vi se var vi tar oss, inte för långt är ett som är säkert.

Ska ställa mig i en het dusch nu och hoppas att känslen i tårna kommer tillbaka snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0