jag drar

alltid på mig massa saker som jag senare glömmer bort vilket gör att jag dagen innan saken som jag dragit på mig ska vara klar utbrister i panik. Jag känner att paniken börjar komma men kommer inte på varför. Jag har gjort klart samhällsredovisningen till imorgon, jag har börjat kolla upp prag, jag har hyfsad koll på min ekonomi, jag är nästintill klar med mitt engleksa CV och får dessutom mer tid imorgon på lektionen, jag har planerat in felicia i mitt liv nu, vad har jag missat?

Imorgon är det lillördag och vi har en chans att festa till det lite extra eftersom vi har studiedag. Etagé står på spel, beror på ålder. Småttingar lockar inte, höhö kommer från rätt röv kanske ni tänker men 16 är yngre än 17 alltså är dom lammisar. Om inte etagé blir en hit så får vi väl hitta på nått annat galet.

nu kom jag nog på vad paniken kommer ifrån. Jag anmälde mig till en ledarutbildning häromveckan med josefina. Gå kurs en gång i veckan sen ta hand om ett gäng tjejer från rosengårdsskolan i åttonde klass. Visst jättebra att ha gjort och glänser fint på CV:t men frågan är om jag kommer ha ork att ta mig till värnhem så ofta? Och vad gör jag när fina är sjuk eller gone? Får ta ett snack om detta imorgon josefina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0