kalabalik på zara och kortkort klänning

Veckan har nästan gått och jag har överlevt. Good job!
vad har jag hittat på idag då? Well skola till 13.50, går ju inte att klaga på den tiden fakiskt. Sen tog jag, chickan, fina och nina oss upp till stan för att spendera en timme på Zara. Plocka kläder, in i provrum, ut ur provrum, hitta klännignen i en anna storlek, fina gick runt i två högerskor haha, pillade, kännde och fingrade på det mesta. Jag kom ut med två fynd medans fina smällde hela studiebidaget på en helt ny våroutfit, allt från jacka till hatt! De två högerskorna lämnade hon dock kvar, lika bra det. Det blev en tvåtimmarsfika på wayne's där halv idol-crewet satt och smuttade latte. Robin B är mycket snyggare på tv och alice var nog lite utstött.

När ja kommit hem deckade jag i soffan direkt, var inte meningen alls. Skulle tränat idag men näe, två timmars extra sömn istället. När jag vaknade var det lagom till middag och top model. Tog även tag i klänningsfixandet som jag haft på tanke länge nu. Den är tre dm kortare och gudomligt snygg nu. Tog en timme men de va värt det ju.





klänningen är ifrån MQ och skärpet nytt för idag från Zara of course!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0