Killer body

Nu sätter träningen igång igen, mjukstart med en gång i veckan. Mamma har fått i mig att vi ska börja gå stavgång på kvällarna. Visst det är bättreän att sitta framför tv:n och glo. Snart ska jag spänna musiklerna men först en lite powernap.
Sov 4 timmar inatt inte alls okej.

Ska få den där killer-bodyn jag hade i sommras. Om det nu blir en sista minuten me la familia på sportlovet måste jag vara redo för beachen ju.

sjukaste. Kom nyss hem igen. Det fanns inte en enda parkeringsplats på hela ön, om man inte ville vandra typ 3 km innan man skulle till gymmet.

Nu ska jag och mamma ut och gå istället innan top model börjar.

Kommentarer
Postat av: alexandrah

sv; åh vad trist ;/ för dom ser ju verkligen skitläckra ut!

2009-01-20 @ 20:02:23
URL: http://www.alexandrah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0