Monday is g(r)ay

fast jag är på fantasktiskt bra humör idag, fick sova ut ordentligt och de räddar hela min dag. Plus att mamma körde mig till skolan, taackar! Skolan var inte så krävande, ovanligt? Kom hem vid halv tre och började städa ute hos mig. Höll på i två och en halv timme och fyllde två påsar med skit. En elektriker kommer förhoppningsvis och kollar på elen i väggen som ska rivas på onsdag, och då måste de ju se fräsht ut. Kan ju räkna med att innan sportlovet så är väggen riven, hoppas jag!

Mamma är på kurs i torekov och pappa jobbar. Vi skiljdes ovänner, onödigt faktiskt. Förlåt papi!
Så nu sitter jag här ensam och lyssnar på Friday I'm in love på repeat, töntigt haha.
Ska ut med nike snart sen blir det tv-middag och engelskaplugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0