monday

För det första alla medianer! Det är självklart torsdag och INTE onsdag som studiedagen inträffar. Tack alla som rättade mitt felsteg :). Kunde ju slutat hemskt.

För det andra, RHOOOOOOOOODOS 09 ÄR BOKAT! Den 26 juli åker jag, amanda, carro och sara iväg för att avnjuta sol, drinkar, boys i två veckor. Taccckar! kommer bli sommarens höjdpunkt.

En fika med Dag blev det idag, ordvits höhö. Har jätteont i magen nu efter en stor chai med amanda sen en vaniljlatte med Dag. Varm mjölk är inte något min mage gillar alls. 

klämmde nyss en finne mitt i pannan, jag skojar inte när jag säger att det forsar blod. Överdriver bara till en viss del.

Ska försöka hinna slänga in oktobermånad innan jag somnar men måste först in i duschen faktiskt.


hello there red-eyed beauty
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0