my weekend

Min helg är fullproppd och ser väldigt stressig och sömnlös ut.

Imorgon tandregleraren 09.40 sen till skolan. Går till 15.00 sen ska ja ta en fika eller nått med nattis i stan. åka hem, duscha dammsuga och göra mig iordning. Käka middag sen 20-årsfest.
Lördag samlas vi på gustav 08.15 för att ta bussen till husie. Där ska vi då vara hela dagen med coachgruppen. 20.00 åker jag och fian tillbaka till gustav för en utekväll.
09.00 ska vi vara tillbaka i husie på söndagen, tungt! hemma vid halv fem och då blir det bio med mamma och pappa.


Kommer inte bli många timmars sömn, men det har ju klarat av förut :)

Ska gå och lägga mig efter sweeet sixteeeen idag hade jag tänkt. Får vi se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0