no sleep at all

Jag måste sluta sova middag. Klockan är kvart över ett och jag är pigg.

Kan ju dra en måste-göra lista när jag ändå är så himla pigg.
Imorgon går jag i skolan 09.40-12.00 sen måste jag hem till nike och måste gå ut med henne. Kvällen spenderas nog på bio och då måste jag se twilight eftersom jag inte har gjort det än, pinsamt. Sen måste jag hem och sova ju.
På fredagen måste jag gå upp tidigt, börjar 08.20, killing me softly. Efter skolan måste jag till fritidsresor och hämta massa broschyrer och papper om rhodos. Sen ska jag amanda carro och sara sätta och på ett fik och snacka igenom allt inför bokningen av resan, det är ett stort måste. Sen kommer pappa hem på kvällen och då måste jag ha bestämt en restaurang som han och jag ska käka på. Thai blir det nog. Sen måste, eller måste och måste, jag ut med annika och tina och hitta på något sjukt. Måste komma hem i hyfsad tid eftersom jag på lördag ska åka skrillor med chickan och fina på stortorget. Måste ta med mig ombyte eftersom jag ska till lund sen. Ska träffa Dag, ni vet blind-daten. Sen måste jag ta mig hem därifrån. På söndag måste jag få tag på natalie så jag kan ge henne hennes julklapp och få det senaste skvallret.
 
Massa måsten, måsten låter sjukt när man sagt de några gånger. Tänker på fiskmåsar, tecken på övertrötthet?
Ska iallafall gå och sminka av mig sen försöka sova.
om jag inte lyckas kommer nog ett inlägg till later.

annars hör ni av mig imorron!


Hittade storebror till mina skor hihi

Kommentarer
Postat av: amelie

svar: det förstår jag. ångrar mig hela tiden att jag inte köpte dem! :/ (de skor till höger på bilden finns det faktiskt två kopior av på Asos :P, assnygga)

2009-01-15 @ 11:07:26
URL: http://lisaamelie.blogg.se/
Postat av: amelie

svar: skämtar du?? finns dom på zara nu??

2009-01-15 @ 20:29:05
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0