oktober

jag frågade precis mig själv vad jag kommer ihåg från oktober. Jaa katti fyllde år, fina fyllde år, london... ehm.
tack vet jag bilder!


Går ut stenhårt med 80-talsfest hos tina!
Härligt att få vidga på vyerna lite!

satt vid datorn och hittade riktigt gräsliga bilder på mig själv som yngre. Mamma vad gjorde du med mid?

Pappa fick nytt jobb och började veckorpendla, jobbigt. Helgerna blir nu lite mer efterlängtade!

Vi började utyttja helgen mer och hittade på en hel del saker tillsammans. T.ex. prova fula kepsar haha.

jag började planera på Operation väggbortagning. Först nu har jag kunnat fixa en väggrivare så snart lever jag la casa los big!

nämen en bild från min födelsedag.
Vi intog London med våra mammor.


Fick tar på skorna i mina drömmar!

hängde med bob

den största lycka, och besvikelse. TOPSHOP.
4 våningar och jag kom hem med en kjol, bara en enda kjol!

Sist men absolut inte minst. Min fina bästis fyllde 17 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0