pretty good

I'm still alive!
Det var ingen psykopat utan en riktigt trevlig kille . Ska inte lämna ut för mycket men vi satt på espresso house i tre och en halv timme. Snackade verkligen om allt mellan hur flygplan kan lyfta till tavlor från 1500-talet, varflr vi kom in på sånt vet jag inte. Halv sju ringde mamma och påminde om nike, då var det dags att bege sig till centralen.

har nu krängt i mig en billys panpizza, åhh så längesen. Ska nog ta en till framför tv:n nu snart.
Missade let's dance, attans. jag ville skratta lite åt blondie. Inget personligt men tycker att hon har blossat upp way to much på sista tiden. Vad gör hon, samma sak som jag! Typ.. Hon ger mig nada, noll, zero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0