september

kom på att jag hade de bilder jag ville ha på denna datorn också, great.



September månad börjar med min födelsedag.
Jag blev 17 och min kusin firadade me mig.


Vi tjjer firade  min b-day med hemmagjorda mojitos, singstar, drinkar, dans med mera.
en värdig 17-årsdag faktiskt.


av felicia fick jag en upplevelse som jag sent ska glömma. För första gången trampade jag trampåt i kanalen. Riktigt fin sensommardag, lunch ombord med en underbar vän.


Vi skulle sparka in ettorna, och jag var ritkigt pepp!
Vi förfestade på finas balkong, och jag intog dansgolvet.

Klassdag i danmark en solig dag. jag ser ju ut som en annan idiot men men.

I got blonder hair!

Annika fyllde 18, kvällen spenerades i ett tält i hennes trädgård. Hets med solobrillz är inte att leka med :(

Vi hade en oförglömlig Rhodosreunion!

September var inte mer spännande än såhär. Men ja ska verklgen inte klaga hade en finfin månad med nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0