snäll som jag är

så kör jag igenom Novembers resume nu.
Det första som kommer upp i huvudet är självklart SENSATION WHITE! Huhu årets fest, inget kommer klå det på länge! Allt ifrån förfestbussen till efterfestbussen.


Det var halloweenfest hos TT. Jag var kisekatt och annika var playboybunny höhö.


Bevis på att jag fick en ny kär vän.
När Chickan ritade mig såhär fint klickade vi direkt.


en halv 6-9e reunion hos Qim.
Riktigt härlig kväll!


Satte mig bakom ratten för första gången hoho.


Vi började prata om pragresan, som ska bli av!
har faktiskt kollat resor idag :)


jag började jobba på Hansa Leksaker


Badade badtunna hos sara en fin kväll!


SCHKÅL!
Jag införskaffade mig en javaj och en hatt.


SENSATION!








November i sig var kanske inte det mest händelserika. Men sensation slår allt!
Tack Chickis för en de bästa kvällarna i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herre gud min fina vän. Jag fick gås hud av att lyssna på ditt ovan musiktips "friday im in love" samtidigt som jag scrollande nedför sensation bilderna. FY vad glad jag är att jag åkte med dig och att vi verkligen gjorde impuls-grejen att bara åka. Vi skapade minne för livet den dagen. Nu kommer du alltid finnas med i mind memory-book Tack för att du finns Annis.

2009-01-26 @ 17:40:19
Postat av: Chickis

Herre gud min fina vän. Jag fick gås hud av att lyssna på ditt ovan musiktips "friday im in love" samtidigt som jag scrollande nedför sensation bilderna. FY vad glad jag är att jag åkte med dig och att vi verkligen gjorde impuls-grejen att bara åka. Vi skapade minne för livet den dagen. Nu kommer du alltid finnas med i mind memory-book Tack för att du finns Annis.

2009-01-26 @ 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0